sábado, 29 de outubro de 2011

Mr. Big - Goin' Where The Wind Blows (Video)



Goin' Where The Wind Blows
Someone said life is for the takin',here I am with my hand out,
Waitin' for a ride.
I've been livin' on my great expectations, what good is it when I'm stranded here,
And the world just passes by?
Where are the signs, to help me get out of this place?

If I should stumble on my moment in time,
How will I know?
If the story's written on my face,
Does it show?
Am I strong enough to walk on water,
Smart enough to come in out of the rain?
Or am I a fool
Goin' where the wind blows?
(where the wind blows)

Here I sit halfway to somewhere, thinking 'bout what's in front of me,
And what I left behind.
On my own supposed to be so easy, is this what I've been after,
Or have I lost my mind?
Maybe this is my chance, and it's coming to take me away, yeah...

If I should stumble on my moment in time,
How will I know?
If the story's written on my face,
Does it show?
Am I strong enough to walk on water,
Smart enough to come in out of the rain?
Or am I a fool
Goin' where the wind blows?
(where the wind blows)

Here I am, walking naked through the world,
Taking up space, society's child,
Make room for me, make room for me, make room for me.

Am I strong enough to walk on water,
Smart enough to come in out of the rain?
Or am I a fool
Goin' where the wind blows?
(where the wind blows)
(la la la la la la la)
(la la la la la la la )

Indo Para Onde o Vento Sopra
Alguém disse que a vida é para ser vivida. aqui estou eu com minha mão para fora
Esperando por uma carona
Eu estive vivendo nas minhas grandes expectativas de que adianta isso, quando estou abandonado aqui
E o mundo simplesmente passa?
Onde estão as placas para me ajudar a sair desse lugar?

Se eu tropeçar no meu momento no tempo,
Como eu saberei?
Se a estória estiver escrita na minha cara,
Ela aparece?
Eu sou forte o bastante para andar sobre a água,
Esperto o bastante para sair da chuva?
Ou eu sou um tolo?
Indo para onde o vento sopra
(onde o vento sopra)

Aqui eu sento, na metade do caminho para algum lugar, pensando no que está na minha frente
E o que eu deixei para trás
Ficar sozinho deveria ser tão fácil, eu estive atrás disso?
Ou eu perdi a cabeça?
Talvez essa seja a minha chance, e ela está vindo para me levar embora

Se eu tropeçar no meu momento no tempo,
Como eu saberei?
Se a estória estiver escrita na minha cara,
Ela aparece?
Eu sou forte o bastante para andar sobre a água,
Esperto o bastante para sair da chuva?
Ou eu sou um tolo?
Indo para onde o vento sopra
(onde o vento sopra)

Aqui estou eu, andando nu pelo mundo
Ocupando espaço, o filho da sociedade
Abra espaço para mim, Abra espaço para mim, Abra espaço para mim.

Eu sou forte o bastante para andar sobre a água,
Esperto o bastante para sair da chuva?
Ou eu sou um tolo?
Indo para onde o vento sopra
(onde o vento sopra)
(la la la la la la la)
(la la la la la la la)

Isso é tudo que estou sentindo agora.

Nenhum comentário:

Postar um comentário